Pia- Pian piirongista- ilahdutti minua tunnustuksella

Haasteeseen kuului, että tunnustus pitää jakaa seitsemälle blogille ja pitää kertoa seitsemän asiaa itsestä, mitä muut eivät tiedä.

Minä

1. Olen aamuihminen henkeen ja vereen.

2. Nautin heti aamulla tehdystä lenkistä kahden karvaisen koirakaverin kanssa.

3. Viihdyn erittäin hyvin yksin, oikeastaan tarvitsen yksinoloa..

4. Viime aikoina olen löytänyt itsestäni uusia taitoja, kun on ollut "pakko" niitä löytää.

5. Syksyn pimenevät illat ja kynttilät ovat ehdoton yhdistelmä.

6. Olen saanut tänä vuonna kauan odottamani vakituisen työpaikan.

7. Tykkään kuunnella nykyään hyvää musiikkia.

 

Ja jakaisin tunnustusta seuraaville blogeille, joita seuraan ja ihailen taitavia tuotoksia:

 

1. Nurkkaanajetttu- Miian blogista löytyy aina jotain ihanaa...

2. Jehkotar- mikä innostava energiapakkaus haasteblogeineen

3. Korttigalleria- tästä kai itse aikanani sain kipinää harrastukseen

4. Pipaiita- kaikkea kivaa kaunista löytyy täältäkin

5. Askartelujuttuja- täältä löysin hyviä vinkkejä värittelyyn yms.

6. Saronin kortit- Art impressions... kyllä on hauskoja kuvia ja taiten väritettyjä

7. Elämää saksien kanssa- täältäkin sain vinkkejä harrastusta aloittaessani.